----

Herstellingen

U dient uw hersteling steeds online via het service contactformulier aan te vragen.
Voor meer info of andere technische vragen kan u onze dienst na verkoop tevens ook telefonisch of via mail bereiken.
Tarieven:

Wij streven er naar een betrouwbaar en kwalitatief product af te leveren, waar bij klantentevredenheid hoog in het vaandel wordt gedragen. Daarom blijven we investeren in een eigen vakundige dienst na verkoop, die steeds ter beschikking staat van u. Aan deze dienst zijn enkele kosten gekoppeld.

 
  • Vast tarief van €39,00 voor de eerste 30 min vanaf dan €19,50 per 15 min. (prijzen excl. btw)
  • Verplaatsingskosten
  • Materiaal
  • Stortkosten
  • Bij een opmeting of voorbezoek wordt eveneens de gespendeerde werktijd en transportkost verrekend.

Ook indien u nog geen klant bent, kunnen wij u ook eventueel van dienst zijn. In dat geval kunnen er extra kosten bijkomen.

Urgenties: Indien de klant een interventie vraagt binnen de 2 werkdagen, wordt een urgentie-toeslag van €125 (excl.BTW) gerekend.

!OPGELET!
Gezien de omstandigheden, doen wij ons uiterste best om onze dienst-na-verkoop vlot te laten verder lopen. Ons team heeft zich volledig voorzien van de nodige beschermingsmaatregelen zodat we veilig kunnen werken op uw werf of bij u thuis.


STAP1

U bent reeds klant?

Ja
Nee

Onze werken dateren van




Gegevens voor de herstelling


Materiaal
PVC
Aluminium
Hout
Andere (rolluik, screen, poort, ...)


Omschrijving van het probleem

Heeft u foto's van het probleem of andere documentatie?
Toegelaten bestanden: .jpg of .png. Max 4 bestanden van elk 2Mb groot

Is het facturatie adres idem aan bovenstaand adres?

Ja
Nee

Heeft u nog bijkomende opmerkingen?


Eventuele voorkeursdag voor bezoek

U kan meerdere dagen opgeven
Geen specifieke voorkeur
maandag
dinsdag
woensdag
donderdag

U gaat akkoord met onderstaande herstelvoorwaarden wanneer het formulier wordt verzonden.


1. Herstelvoorwaarden

Wij kunnen enkel herstellingen garanderen voor producten en plaatsingen die door Luckx zijn uitgevoerd.
Bij de interventie zal er bij de facturatie met de volgende kosten rekening gehouden worden:
  • Werk- en verplaatsingsduur
  • Verplaatsingskosten
  • Administratie –en dossierkosten
  • (klein) materiaal en wisselstukken
  • mogelijke stortkosten
  • extra kosten voor niet-klanten
Bezoeken van onze technieker(s) om bepaalde diagnose te stellen vooraf zullen eveneens verrekend worden bij de facturatie.

2. Betalingsvoorwaarden

Facturen betaalbaar binnen de 8 dagen na factuurdatum.
Indien de factuur niet betaald is op de vervaldag, zijn er nalatigheidsintresten en bijkomende invorderingskosten verschuldigd.

3. Garantievoorwaarden

Voor de onderhoudsvoorschriften en garantievoorwaarden verwijzen we naar onze brochure.

4. Aanvaarding van de voorwaarden

Ik heb de voorwaarden betreffende de herstelling, betaling en garanties en de privacyverklaring gelezen en geaccepteerd.


Verzenden
{{ Session::put('ss_popup', true) }}